Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Είμαι Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω και Συμβουλίω Επικρατείας, με μεταπτυχιακή επαγγελματική εξειδίκευση, Γενική Γραμματέας του Πανελληνίου Συλλόγου Νομικών, με επιστημονικό και κοινωνικό έργο. 



Στηρίζοντας έμπρακτα την πόλη μας και τους συμπολίτες μας, διατηρώ Δικηγορικό Γραφείο και στην Ηλιούπολη. Έχω συγγράψει επιστημονικές μελέτες επί σημαντικών νομικών θεμάτων, έχω διοργανώσει επιστημονικά συνέδρια και επιστημονικές και κοινωνικές εκδηλώσεις και συμμετέχω ως εισηγήτρια σε συνέδρια για σημαντικά νομικά και κοινωνικά θέματα που απασχολούν τη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, ενώ είμαι υπεύθυνη έκδοσης επιστημονικών νομικών εκδόσεων. Γνωρίζω άπταιστα Γερμανικά, Αγγλικά και Γαλλικά και, εκτός άλλων, έχω διατελέσει και άμισθο μέλος του Συμβουλίου Πρόληψης Παραβατικότητας του Δήμου μας. 
Είμαι παντρεμένη με τον Δρ. Γιώργο Συλίκο, διακεκριμένο στην Ελλάδα και διεθνώς Επιστήμονα Νομικό, Δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω, Πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Νομικών και του Πανελληνίου Συλλόγου Επιστημόνων Ποινικολόγων. Η οικογένειά μας κατοικεί στην πόλη μας από το 1925 (είναι από τις παλαιότερες οικογένειες της Ηλιούπολης). Ο σύζυγός μου έχει καταγωγή από τις Κυκλάδες, την Ήπειρο και τα Επτάνησα. 
Ο 8χρονος γιός μας είναι μαθητής στο 4ο Δημοτικό Σχολείο της πόλης μας. Ως μητέρα, συμμετέχω στο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων του 4ου Δημοτικού Σχολείου. Οι γονείς μου έχουν προσφέρει ως δάσκαλοι στην εκπαίδευση των μαθητών της πόλης μας. 
Πιστεύοντας ακράδαντα στην προσφορά στο συνάνθρωπο ως μέγιστη αξία, έχω αναπτύξει ιδιαίτερη δράση για την:
-      Υπεράσπιση των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων και ελευθεριών
-      Προστασία των παιδιών
-      Υπεράσπιση δικαιωμάτων των γυναικών
-      Προστασία του περιβάλλοντος. 
Βασικές μου αρχές και αξίες είναι η Αλήθεια, η Δικαιοσύνη, η Εντιμότητα και ο Ανθρωπισμός, ενώ πιστεύω απόλυτα ότι είναι επιτακτική ανάγκη στις μέρες μας να θυσιάσουμε το «Εγώ» για το «Εμείς», προκειμένου να μπορούμε να ελπίζουμε για το μέλλον. Το όραμά μου είναι να ζούμε σε μία πόλη με υψηλό επίπεδο ποιότητας ζωής και πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε. Ως Πολίτης, θεωρώ ότι πρέπει να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στη διαμόρφωση του κοινωνικοπολιτικού γίγνεσθαι. 
Αποφάσισα να συμμετάσχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος δίπλα στο Βασίλη Βαλασόπουλο, διότι πιστεύω ότι είναι ένας άνθρωπος που έχει αποδείξει έμπρακτα ότι αγαπά και αγωνίζεται καθημερινά για την πόλη μας και τους ανθρώπους της, έχει επιτελέσει σπουδαίο έργο σε πολλά και πολλαπλά επίπεδα και έχει πρόγραμμα, όραμα και όνειρα, τα οποία φροντίζει να υλοποιεί, χωρίς να μένει στα λόγια και τις υποσχέσεις.  
Εάν οι συμπολίτες μου με τιμήσουν με την ψήφο τους, ως άνθρωπος της Πράξης, με υψηλό συναίσθημα ευθύνης, δεσμεύομαι ότι θα αγωνισθώ με όλες τις δυνάμεις μου για την ευημερία των συνδημοτών μου και των παιδιών μας, χωρίς να υπολογίσω μόχθο και χρόνο.   


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης