Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Γεννήθηκα το 1972 και από τότε μέχρι και σήμερα ζω στην Ηλιούπολη.
Σπούδασα Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ).

Δίδαξα Οικονομικά στα προγράμματα ΝΕΛΕ και  διατηρώ  την  οικογενειακή επιχείρηση Λευκών Ειδών «ΖΑΧΟΣ»(με παράλληλες συμμετοχές σε όλες τις εκθέσεις κατοικίας).
Είμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά , 10  και 7 ετών.
Η κάθοδος μου στις δημοτικές εκλογές  με τον συνδυασμό « ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ»,προξένησε έκπληξη στους ανθρώπους του περιβάλλοντός μου,λόγω των πολλών επαγγελματικών υποχρεώσεών μου αλλά και της μη προγενέστερης ενασχόλησής μου με τα «κοινά».Όμως,η προσωπικήγνωριμία μου με τον Γιάννη Αναγνώστου,ενός ανθρώπου που τον διακρίνει η εντιμότητα, το ήθος, η ακεραιότητα, η απλότητα  ,η αγάπη και η αφοσίωση του στην Ηλιούπολη, δεν μου άφησαν περιθώρια να αρνηθώ την πρόταση του για την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιό του .Βέβαια βοήθησε στην απόφαση μου και η ακομμάτιστη κάθοδος του στις εκλογές ,γιατί πάντα πίστευα και πιστεύω ότι στις δημοτικές εκλογές δεν πρέπει να έχουν θέση τα κόμματα.
Σκοπός και βασικός στόχος της ενασχόλησης μου με τα δημοτικά δρώμενα είναι η άμεση καλυτέρευση της καθημερινότητας  των πολιτών της Ηλιούπολης από προβλήματα που αντιμετωπίζουν , η τόνωση της κοινωνικής βοήθειας σε ομάδες που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση και παράλληλα η υλοποίηση του εξαιρετικού προγράμματος της «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ».
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΧΟΣ



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης